Macromedia Flash Player + Xorg 6.7.0 + Ελληνικά

George Perantinos gper at forthnet.gr
Wed Sep 15 14:23:50 EEST 2004

  Χαιρετώ.
  Έχω ξεκινήσει εδώ στο γραφείο και γυρνάω τα gentoo των συναδέλφων να
χρησιμοποιούν τον Xorg αντί του Xfree 4.3.
  Αυτή τη στιγμή μου έχουν απομείνει μόνο 3 μηχανήματα με Xfree (από τα 12 που
κάνω administer) και διστάζω να τα γυρίσω, καθότι μου φαίνεται ότι έχω πέσει
σε bug που έχει να κάνει με τον συνδυασμό που φαίνεται στο subject (δεν
θυμάμαι από πότε έχουν να με απασχολήσουν προβλήματα με ελληνικά σε
Linux...).
  Πιο συγκεκριμένα, στα μηχανάκια που έχουν Xorg τα ελληνικά στα flash
animations εμφανίζονται σαν κουτάκια, ενώ αυτά που έχουν ακόμα Xfree δεν
έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Π.χ.:
http://www.ikea.gr/catalogue05/
http://www.openseas.gr/OPENSEAS/servlet/Openseas?lang=0&show=map

  Το πρόβλημα υφίσταται και με τις 2 versions του macromedia flash plugin (και
την 6 και την 7) και σε όλους τους browsers (konqueror, mozilla, opera), άρα
δεν έχει σχέση με τον browser. Όλα τα μηχανάκια τρέχουν freetype2 και
fontconfig, έχουν τα fonts της microsoft (corefonts), τα vera, τα urw και τα
του xfntgr (και κάμποσα ακόμα) και δεν έχουν αντιμετωπίσει ποτέ κάποιο άλλο
πρόβλημα με ελληνικά.
 Το έχει παρατηρήσει κανείς σας το πρόβλημα αυτό;
  (Σας ρωτάω πριν αρχίσω να βάζω bug reports σε διάφορους bugziλες)

Ευχαριστώ,
Γιώργος