Re: Μη σωστή εμφάνιση ελληνικών σε παράθυρα εφαρμογών X-windows.

me estrngdxr at yahoo.gr
Wed Sep 15 13:03:29 EEST 2004

 δεν το βρήκα το προγραμματάκι, αλλά τα λόγια σου μου
έδωσαν ώθηση για διάφορους πειραματισμούς:
 κατάλαβα ότι το font fixed ίσως να ήταν το "default",
οπότε πήγα στο fonts/misc/font.alias κάνοντας το
αληθινό fixed σχόλιο (με !fixed -asdasdasd...) όρισα
ως fixed το αντίστοιχο ελληνικό - κάποιο που θεωρούσα
αρκετά κοντά στο original. Με αυτόν τον τρόπο, to
gnuplot εμφάνισε μια χαρά τα ελληνικά fonts, όχι όμως
και το R !#@$#$%
 Δυστυχώς, με τον source κώδικα στο χέρι του R,
προέβειν σε αλλαγές ώστε να κάνω hard-wired τα fonts
που ήθελα. Έτσι δούλεψε.
 Με μια έκλαμψη όμως τελευταία, κατεβάζοντας τον
source του R 1.9.1 (είχα την 1.8.1) μου έδινε την
δυνατότητα για μια option Χ11fonts, είτε μέσα από το R
είτε ως αρχείο "init/profile", δυνατότητα που ίσως δεν
υπήρχε στο 1.8.1 Έτσι, λύθηκε το πρόβλημα μου,
διαγράφοντας την επέμβαση στον κώδικα, όχι όμως και η
απορία μου με το default font.
 ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

 --- frantux allooo <frantux at gmail.com> έγραψε: