System Restore

Balaskas Euaggelos ebalaskas at edu.teiath.gr
Wed Sep 8 19:38:25 EEST 2004

Σας ευχαριστώ για τις προτάσεις σας,

φυσικά σχεδόν όλα τα παραπάνω τα έχω σκεφτεί και λίγο πολύ στα χρόνια
έχω δοκιμάσει κιολας. Την καλύτερη λύση μου την προσφέρει το tar με tape
ταυτόχρονα αλλά δυστυχώς δεν ψάχνω κάτι τέτοιο ακριβώς.

Επιθυμώ να βρω μία εύκολη λύση όπου θα μπορώ να προσφέρω σε μηχανήματα
όπου "εργάζονται" ως servers ή παρέχουν συγκεκριμένες υπηρεσίες σε
μικρές εταιρείες και δεν θα ακούω συνέχεια το εξής:

"Δεν έκανα τίποτα και ξαφνικά έγινε αυτό ως δια μαγείας !!!"

Αυτό που θέλω είναι να αποφύγω το συνεχές backup το οποίο μου "τρώει"
αρκετό χρόνο. Προσπαθώ να βρω μία φόρμουλα όπου σε ένα critical error να
μπορώ να γυρίσω ένα βήμα πίσω. Είπαμε κάπως σαν το cvs. Να κρατώ μία
φορά όλο σύστημα (χωρίς φυσικά τα tmp κ.λ.π. - να υπενθύμισω ότι το proc
είναι ψευδο-partition και φυσικά ούτε να το πάρεις backup μπορείς ούτε
τίποτα) και κάθε μέρα ή βδομάδα να καταγράφω τις αλλαγές του συστήματος
και μόνο αυτές.

Υ.Γ.: Το tar κατά την δική μου εκτίμηση και άποψη είναι μέχρι στιγμής το
καλύτερο και δυνατότερο εργαλείο που υπάρχει καθώς μπορεί να
πραγματοποιήσει και έλεγχο εάν έχει γίνει τροποποίηση σε έναν κατάλογο ο
οποίος έχει πακετοποιηθεί και να προσθέσει τα αρχεία που προστέθηκαν -
τροποποιήθηκαν ή να διορθώσει τα αρχεία που τροποποιήθηκαν είτε ακόμα να
αφαιρέσει και αρχεία που αφαιρέθηκαν.

Μπαλάσκας Ευάγγελος
Μηχανικός Πληροφορικής