System Restore

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Sep 7 16:25:53 EEST 2004

Balaskas Euaggelos wrote:
> Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα το οποίο να μπορεί να παίρνει όλο το
> σύστημα και να κρατάει τις αλλαγές που γίνονται σε αρχεία κ.λ.π.
> κ.λ.π. και όποτε θέλω να μπορώ να κάνω restore σε προηγούμενη έκδοση

Εκτός από όσα είπαν οι άλλοι, υπάρχουν ακόμα το dump και η amanda,
αλλά το θέμα είναι και τι hardware έχεις + πόσο χρόνο σκοπεύεις να
αφιερώσεις για να στήσεις το σύστημα. Αν μιλάς για το backup κάποιων
server, για παράδειγμα, τότε πρέπει να έχεις tape drive και κάποιο
σύστημα backup όπως η amanda (όπου του λέω "θέλω το αρχείο /etc/foobar
του υπολογιστή τάδε όπως ήταν στις 27 Αυγούστου", και η amanda λέει
"ok, βάλε μέσα την κασέτα no.14"). Αλλά για σπίτι ή για desktop αυτά
είναι overkill.