Aminnnn kai egeneto Linux

Steve Stavropoulos nothere at gmail.com
Sat Sep 4 22:57:16 EEST 2004

On Sat, 4 Sep 2004 17:56:58 +0000 (UTC), Nikos wrote:
> den kanei na peripezoume tin Agia Grafi me auton ton tropo dioti einai
> Theopneusto vivlio.

 Poios thn anakurh3e 8eopneysto biblio? Na sou 8ymisw oti merikes
ekatontades xronia meta to 8anato tou Ihsou kapoioi typoi ths
ekklhsias mazeythkan kai apofasisan poia apo ta ekatontades keimena
pou eixan graftei mexri tote htan 8eopneysta kai poia oxi, opote to an
einai h agia grafh 8eopneysth h oxi anagete sto an htan 8eopneysth h
epilogh, ara kai aytoi pou kanan thn epilogh. Poioi arage na htan
aytoi oi "8eopneystoi" an8rwpoi pou to mono pragma pou fainete na
kanan sthn zwh tous htan mia epilogh? Malista mia epilogh pou oloi thn
apwsiopoioun kai emfanizoun thn Agia Grafh ws to monadiko dynato
sygkrama.
 Meta erxontai alla 8emata, opws px. ta krithria ths epiloghs kai an
htan symfwna me ths anagkes ths sygkekrimenhs epoxhs, ka8e epoxhs, h
tis 8eikes. Edw kanan  ton komple3iko/synthritiko Paylo, apostolo. Ton
typo pou e8ete 8eikous kanones gia to mhkos twn malliwn twn an8rwpwn.

PS. Mhn tolmhsei kaneis kai pei pws eimai offtopic. Me exete prh3ei me
tis blakeies me to skia toso kairo :P