web camera

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Oct 23 23:31:47 EEST 2004

On 2004-10-23 22:33, William Wallace wrote:

> thnx για τις ευχές. Κατέβασα τον πηγαίο κώδικα και προσπαθησα να το κανω
> compile (πως μεταφράζεται αυτό στα ελληνικά?) αλλά δεν βρήκα configure για
> να κάνω ./configure --prefix=<blabla>. Άνοιξα στην συνέχεια τα αρχεία
> README και εν συνεχεία το INSTALL αλλά το ένα με έστελνε στο άλλο. Πως το
> κάνω ψηφιοποίηση? (compile)

Διάβασε ξανά το README.  Λέει ότι πρέπει να τρέξεις το ./build με μια
εντολή όπως αυτή:

 	# ./build bsf

Προαιρετικά, μπορείς να περάσεις και παραμέτρους στο build script, όπως:

 	# ./build SSLDIR=/usr bsf

Η τελευταία παράμετρος του build είναι η "πλατφόρμα" σου.  Το σωστό
όνομα θα το βρεις στο doc/pine-ports, όταν αποσυμπιέσεις το  αρχείο
pine4.61.tar.gz

<flamebait>

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τα γράψω εγώ όλα αυτά σε ένα
email και δεν κάθεσαι να διαβάσεις τις οδηγίες που έχει το ίδιο το pine
όμως.  Άσε που κανονικά θα 'πρεπε να έχεις Mutt κι όχι Pine, αλλά λέμε
τώρα :P

</flamebait>