web camera

William Wallace vplia at otenet.gr
Sat Oct 23 22:33:47 EEST 2004

On Sat, 23 Oct 2004, Giorgos Keramidas wrote:

> Date: Sat, 23 Oct 2004 21:23:30 +0300
> From: Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>
> To: William Wallace <vplia at otenet.gr>
> Cc: linux-greek-users at lists.hellug.gr
> Subject: Re: web camera

> Λίγο την ορθογραφία πρέπει να προσέξεις τώρα και να αναβαθμίσεις το Pine
> σου, που είναι παλιό και σίγουρα έχει τουλάχιστον 1 σημαντικό exploit :P
>
> Με γειά τα Ελληνικά, πάντως!

thnx για τις ευχές. Κατέβασα τον πηγαίο κώδικα και προσπαθησα να το κανω
compile (πως μεταφράζεται αυτό στα ελληνικά?) αλλά δεν βρήκα configure για
να κάνω ./configure --prefix=<blabla>. Άνοιξα στην συνέχεια τα αρχεία
README και εν συνεχεία το INSTALL αλλά το ένα με έστελνε στο άλλο. Πως το
κάνω ψηφιοποίηση? (compile)