Μεταβλητές περιβάλλοντος για Ελληνικά (was: Re: debian unstable, openoffice 1.1.2?)

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Oct 11 09:48:01 EEST 2004

On Sun, 10 Oct 2004 23:00:14 +0300
Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> Μπορείς πάντα να φτιάξεις ένα shell-wrapper του openoffice, αντίστοιχο
> με αυτό που χρησιμοποιώ εγώ (εδώ και κάτι χρόνια πλέον) για να ξεκινώ
> πάντα το text editor μου με το σωστό locale environment.  Εννοώ, κάτι
> αντίστοιχο με αυτό:

De leitourgei ayto to script. To trexw kai de mou fortwnei editor. Gia na dw ti ftaiei...

>     #!/bin/sh
>
>     # A wrapper script that sets things up for editing Greek text.
>     #
>     # $RCS: scripts/edit,v 1.2 1999/12/23 23:18:33 keramida Exp $
>
>     # First clear off any locale related environment vars.
>     unset __junk LANG `env | sed -n -e '/^LC_[A-Z]*=.*$/ s/=.*$//p'`
>
>     # Then set my preferred locale variables for Greek text.
>     export LANG="C"
>     export LC_CTYPE="el_GR.ISO8859-7"
>     export LC_COLLATE="el_GR.ISO8859-7"
>
>     # Finally try to fire up some editing program.
>     # The first one that works will terminate this script.
>
>     test -x /usr/local/bin/emacs       && exec /usr/local/bin/emacs "$@"
>     test -x /usr/bin/emacs       	   && exec /usr/bin/emacs "$@"
>     test -x /usr/local/bin/vim   	   && exec /usr/local/bin/vim "$@"
>     test -x /usr/bin/vim         	   && exec /usr/bin/vim "$@"
>     test -x /usr/bin/vi          	   && exec /usr/bin/vi "$@"
>     test -x /bin/ed              	   && exec /bin/ed "$@"

Ahhhh, nai, edw eimaste.

To swsto einai :

     test -x /usr/local/bin/vim		&& exec /usr/local/bin/vim "$@"
     test -x /usr/bin/vim		&& exec /usr/bin/vim "$@"
     test -x /usr/bin/vi		&& exec /usr/bin/vi "$@"
     test -x /bin/ed			&& exec /bin/ed "$@"

     echo "Could not find an editor. Should I fire up emacs [N/n]?"
     read $i;
     i=`echo $i | tr [A-Z] [a-z]`;
     if [ "$i" = "y" ] ; then
          echo "You should seek for a qualified medical professional to take care of this condition..."
	  sleep 2
          test -x /usr/local/bin/emacs	&& exec /usr/local/bin/emacs "$@"
          test -x /usr/bin/emacs		&& exec /usr/bin/emacs "$@"
     fi