Κατάτμηση σκληρού δίσκου

Βασιλείου Άγγελος angvasile at sch.gr
Fri Oct 8 21:59:12 EEST 2004

Στο PC μου έχω δύο σκληρούς έναν Maxtor 80αρη μεWindows XP και ένα Quantum
Fireball 30αρη στον οποίο έχω ένα Suse 9.0 Pro. Η ερώτηση: Με ποιον τρόπο θα
μπορέσω να  δημιουργήσω ένα partition στον Quantum για να βάλω μια ακόμη
έκδοση Linux (knoppel). Μην μου πήτε με τον κατατμητή του yast γιατί
προσπάθησα και δεν με αφήνει λέγοντας μου ότι δεν είναι δυνατή η δημιουργια
κατάτμησης στο /dev/hdb γιατί  α)δεν υπάρχει πρωτεύουσα κατάτμηση. δεν έμεινε
χώρος β) δεν υπάρχει εκτεταμένη κατάτμηση: δεν έμεινε χώρος γ) καμιά λογική
κατάτμηση. Στον κατατμητή Yast οι δίσκοι φαίνονται έτσι:
/dev/hda      76 GB      Maxtor
/dev/hda1    76 GB     HPFS/NTFS / Win.
/dev/hdb      27 GB      Quantum
/dev/hdb1    1.0 GB      Linux  swap     swap
/dev/hdb2    26.9 GB    Linux   native       /
Απ΄ότι φαντάζομαι μάλλον η δουλειά πρέπει να γίνει μέσα από  κονσόλα θα ήθελα
μια βοήθεια . Ευχαριστώ