linux - java - path

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Oct 6 14:41:30 EEST 2004

On 2004-10-06 13:53, axel <axelmangr at freemail.gr> wrote:

> Αν κατάλαβα καλά (γιατί δεν είμαι και πολύ σίγουρος) μου λές να βάλω
> manually ενα path και μετά να προσθέτω εκεί που θα βρεί τα ini μου. Μα
> αυτό δεν είναι σαν να βάζω absolute path?

Ναι, είναι "σαν" αλλά όχι ακριβώς.  Τι πιστεύεις ότι είναι πιο εύκολο;

α. Να κάνεις rebuild το πρόγραμμα επειδή ο προγραμματιστής του ήταν
ηλίθιος κι έβαλε fixed absolute ή relative paths hard-coded μέσα στον
πηγαίο κώδικα.

β. Να πειράξεις ένα configuration file ή, εναλλακτικά, να τρέξεις το
πρόγραμμα με command-line option που λέει που έχεις στήσει το
configuration του.

Εγώ θα διάλεγα οποιαδήποτε στιγμή το δεύτερο.  Προτιμώ κάτι σαν:

        $ java MyProgram.class -c /usr/local/etc/java/MyProgram.conf

από το να ψάχνω γιατί το πρόγραμμα αποφάσισε μόνο του να ψάξει για το
configuration στον τρέχοντα κατάλογο.