linux - java - path

axel axelmangr at freemail.gr
Wed Oct 6 13:53:24 EEST 2004

Giorgos Keramidas wrote:
> Συγγνώμη αν ακουστεί κακία αλλά αν έχουν όλες το ίδιο άθλιο indentation κι
> είναι το ίδιο αντικειμενοστραφώς γραμμένες, θα ανακαλύψεις κι άλλα bugs με
> τον καιρό.

Μην ανυσηχείς. Το πρόγραμμα είναι έτοιμο. Ο mozilla mail μου έκανε
τετοιο indentation.

> Για κοίτα καλύτερα πως ακριβώς προσπαθεί να προσπελάσει το αρχείο
> "scripts/mp3.ini".  Με relative pathname.  Το οποίο relative pathname το
> λειτουργικό σου μπορεί να το κάνει lookup από οποιοδήποτε σημείο γουστάρει.

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Όταν το τρέχω από κάπου που υπάρχει το
subdirectory scriptsd τότε όλα πάνε καλά. Όταν το τρέχω από κάπου που
δεν υπάρχει τότε απλά δεν τρέχει. Όπως λές πιο κάτω επειδή κάνει look up
από το directory που ξεκινάει

> [...]
>             try {
>                 conf = new ConfigFile(configpath, "mp3");
>             } catch (ConfigFileMissingException e) {
>             }
>         }
>     }
>
> Το static member configPath ανήκει από κοινού σε όλα τα instances του mp3
> class και μπορείς να το θέσεις πριν καν δημιουργήσεις αντικείμενα mp3:
>
>         mp3.setConfigPath("/usr/local/etc/myprogram");
>
> Με μια κατάλληλα φτιαγμένη ConfigFile() class μπορείς να οργανώσεις το πως,
> που, γιατί, πότε και με ποιο τρόπο γράφονται ή διαβάζονται τα config files

Αν κατάλαβα καλά (γιατί δεν είμαι και πολύ σίγουρος) μου λές να βάλω
manually ενα path και μετά να προσθέτω εκεί που θα βρεί τα ini μου. Μα
αυτό δεν είναι σαν να βάζω absolute path?