PCMCIA modem den kalei

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Nov 30 22:50:32 EET 2004

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, αλλά τίποτε. Με X3 έχω ακριβώς τα ίδια
συμπτώματα. Όπως εξήγησα, δεν έχουν σχέση με καθυστερήσεις του κέντρου
αφού παρακολουθώ τι κάνει το μόντεμ από μια συσκευή ντούπλεξ και το μόνο
που κάνει είναι να σηκώνει τη γραμμή και να την κλείνει. Αν έκανε dial
θα το άκουγα, ανεξαρτήτως της απόκρισης του κέντρου. Με εξωτερικό μόντεμ
μπορώ να καλέσω.