RE: γεια.εχω προβλημα

dourou at in.gr dourou at in.gr
Tue Nov 30 00:15:09 EET 2004

>βοηθεια
πάρε βαθειές ανάσες, όχι πανικός!
>ειμαι νεος στο linux.
την πάτησες, θα φας τα νιάτα σου ;-)
>ειχα αφησει κενο στο σκληρο,μετα την εγκατασταση xp.
>αλλα εγκατασταθηκε αλλου.
δηλαδή που πήγε; έκανες native linux partition?
>ο δισκος μου ενω επρεπε να δειχνει 20 GB δειχνει 8.
από windows αυτό? αν ναι τότε μάλλον έκανες (ή το άφησες να κάνει-sic) partition.
απλά το ext2,3 δεν μπορούν να το διαβάσουν τα winblowz. μικρό το κακό.
Μην ξεχνάς επίσης ότι το linux είναι πλήρες εφαρμογών και θέλει μπόλικο χώρο...
>το κυριως προβλημα (που φανταζομαι ειναι απλο αλλα..)
>μου ζηταει linux login.
>που να βρω name και password;;
τα έδωσες κάποια στιγμή κατά την διάρκεια της εγκατάστασης. μόνο εσύ τα ξέρεις
>πως μπορω να απεγκαταστησω και να εγκαταστησω το suse στο partition που θελω;;;
αν είναι στο winblowz partition τότε διαγράφεις τους φακέλους που έχει δημιουργήσει και
fdisk /mbr για να επανέλθουν όλα στην πρότερη κατάσταση (λες???)

καλή διασκέδαση με το suse (ας μου επιτραπεί η έκφραση- το μπ... σου).
Πιστεύω ότι δεν είναι η καλυτερη διανομή για αρχάριο.