Multiple Network Interfaces

Dimitris Moraitis dim_m at users.sourceforge.net
Mon Nov 29 15:07:52 EET 2004

George Daflidis-Kotsis wrote:

> Giati upopsiazomai pws apla 8eleis ta P2P apps pou anaptuseis na kanoun
> bind sto IP tou eth1 kai ta upoloipa services stou eth0?

Θα προτιμούσα να μην παίξω σε τόσο χαμηλό επίπεδο. Καταρχήν πρόκειται
για εφαρμογές πάνω στο JXTA framework, το οποίο αναλαμβάνει όλο το p2p
networking ώστε να μπορώ να ασχολούμαι μόνο με τo application layer
(λέμε τώρα). Δηλαδή μπορώ να αναθέσω συγκεκριμένες ip's στις εφαρμογές
μου από το configurator (και φυσικά το κάνω), αλλά δεν μπορώ να τις
δεσμεύσω σε συγκεκριμένα interfaces. Εκτός αυτού, αδυνατώ να καταλάβω
γιατί δεν αρκεί να δεσμεύσω μια εφαρμογή σε μιά ip, και μια ip σε ένα
network interface και να παίζουν όλα σωστά.

Τέλος, ψάχνω για μια πιο γενική και robust λύση, επειδή στο άμεσο μέλλον
θα θέλω να κάνω ακριβώς ο ίδιο και για κάποια web services που θα
κάθονται σε apache tomcat/axis και θα προσομοιώνουν την λειτουργία των
p2p services.