PCMCIA Ethernet: cs: time out after reset

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Nov 24 13:24:37 EET 2004

Έχω ένα παλιό Toshiba Satellite 210CS με 16 MB RAM και του έβαλα
Debian Sarge. Έχω μια κάρτα PCMCIA modem, που τη βλέπει χωρίς
πρόβλημα· την πριζώνω, την ξεπριζώνω, και το μηχάνημα λέει ότι βρήκε
ttyS2, ότι κατήργησε την ttyS2 κλπ. Όταν όμως πριζώνω την PCMCIA
TRENDnet ethernet, ή ξεκινάω το μηχάνημα με την κάρτα πριζωμένη, τότε
βλέπω κάτι σε cs: pcmcia_socket0: time out after reset. Το ακριβές
μήνυμα ποικίλει ανάλογα με τον κέρνελ (έχω δοκιμάσει κάποιον 2.2,
2.4.18, 2.4.27, και 2.6.8), πάντως το "time out after reset" είναι
standard. Μερικοί kernel προτείνουν να αυξήσω κάποιο setup_delay ή
κάτι τέτοιο, το οποίο αύξησα χωρίς αποτέλεσμα.

Εν τω μεταξύ ο Sarge Installer την είδε τη γ******η την κάρτα με τη
μία, και άρχισα να εγκαθιστώ sarge από το δίκτυο! Η εγκατάσταση όμως
απέτυχε, κυρίως λόγω έλλειψης μνήμης (θέλει 32). Οπότε έβαλα woody από
CD, έκανα upgrade σε sarge από CD, και δεν την έχω ξαναδεί να
δουλεύει.

Πείτε καμιά ιδέα.