gnome 2.8, samba 3 kai winXP

Φρίξος Κοψαχείλης tachyon at vivodinet.gr
Wed Nov 24 02:06:28 EET 2004

Παίζω με samba τις τελευταίες βδομάδες και με ταλαιπωρεί μια πολύ
περίεργη συμπεριφορά του gnome. (Την πρωτοσυνάντησα στο Ubuntu και μετά
έβαλα Gnome και στο gentoo μου για να δω τι παίζει). Το Gnome λοιπόν, δε
με αφήνει να δώ πάνω από δύο (2) samba shares στο XP box. Είτε αυτά
είναι κατάλογοι είτε εκτυπωτές. Μόλις με κάνει authenticate για τα δύο
πρώτα αρνείται να με κάνει για τα υπόλοιπα (εντωμεταξύ κανένα share δεν
έχει password. ούτε καν ο λογαριασμός στα XP). Εάν δω πχ δύο καταλόγους
που έχω κάνει shared ξεχωριστά, δε με αφήνει να χρησιμοποιήσω τον
εκτυπωτή στο XP box! Με smbclient τα βλέπει όλα χωρίς παράπονα. Ομoίως
με  Krusader, ομοίως με xffm. Έχει συναντήσει ποτέ κανείς κάτι παρόμοιο?
  (στο smb.conf έχω δοκιμάσει όλα τα settings για το security. είτε
είναι share είτε είναι domain, είτε ενδιάμεσο, έχω το ίδιο ακριβώς
πρόβλημα.)

--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis