linux για την τρίτη ηλικία

fs admin at www0.org
Wed Nov 17 03:05:19 EET 2004

On Wed, 17 Nov 2004 02:28:40 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Σε ένα πρόσφατο βιβλίο του[1], ο Κώστας Λογαράς[2], έγραψε:
> 	"... (ο μακροπερίοδος λόγος) δημιουργεί πολλά νοηματικά
> 	προβλήματα, αφού δε μπορεί πάντα να ελεγθεί ούτε συντακτικά
> 	ούτε εκφραστικά.

Αυτό δεν το' ξερα. Νόμιζα ότι ήμουν συντακτικά/γραμματικά(όπως θες πές το
δεν παρακολουθούσα "τη γλώσσα μου" και το άλλο πως το λέγανε στο λύκειο
τόσο) λάθος :-) Ή τουλάχιστον συνήθως δεν περιμένω να είμαι σωστός στην
"τεχνοκρατία" της γλώσσας γιατί ποτέ δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία να την
μάθω (τα θρησκευτικά όμως παραδόξως μ'αρεσαν μέσα σε όλα τα άλλα
φιλολογικά, μάλλον γι' αυτό έχω κλίση τελευταία στην επιστημονική φαντασία).

Χμμ.. το "ελεγθεί" που λέει παραπάνω, λέει το software εδώ ότι γράφεται
"ελεγχθεί". Αλλά μάλλον έχει δίκιο ο φιλόλογος.

-fs