linux για την τρίτη ηλικία

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Nov 17 02:28:40 EET 2004

On 2004-11-17 00:28, fs <admin at www0.org> wrote:

> Μα γιατι; :-) Οικονομία τελειών, μπορει να μας τελειώσουν :-)

Οικονομία κυττάρων φαιάς ουσίας τα καταναλώνονται για να καταλάβει
κανείς τι νόημα υπάρχει σε μια τεράστια πρόταση, αν κι αυτό υπάρχει
τελικά.

<spam>

Σε ένα πρόσφατο βιβλίο του[1], ο Κώστας Λογαράς[2], έγραψε:

	"Ο λόγος μας απαιτείται να είναι ακριβής, πολύ περισσότερο στο
	γραπτό κείμενο ..."

	"... (ο μακροπερίοδος λόγος) δημιουργεί πολλά νοηματικά
	προβλήματα, αφού δε μπορεί πάντα να ελεγθεί ούτε συντακτικά
	ούτε εκφραστικά.  Επιπλέον, υποβαθμίζεται η αξία των
	επιχειρημάτων ..."

</spam>

Τι προτιμάς; Οικονομία στο bandwidth ή να είσαι σαφής; Οικονομία στις
τελείες ή να είναι ξεκάθαρα τα επιχειρήματά σου; Οικονομία σε μερικά
σημεία στίξης και λίγες, προσεκτικά οργανωμένες γραμμές ή να είσαι
ακριβής, κατανοητός και να χαίρεται όποιος διαβάζει αυτά που γράφεις;

----- Αναφορές -----
[1] Κώστας Λογαράς.  "Η Τεχνική της Γραφής: Ένα βασικό εγχειρίδιο για
την παραγωγή λόγου".  Μεταίχμιο.  Οκτ 2004.  ISBN: 960-375-735-7.

[2] Ο Κ. Λογαράς είναι, κατά την άποψή μου, από τους πιο καλούς
φιλόλογους που έχουν περάσει από την Πάτρα τα τελευταία 30 χρόνια και
συγγραφέας πολλών βιβλίων.  Ευτυχώς, είχα την τύχη πριν από κάποια
χρόνια να τον γνωρίσω κι από κοντά :-)