FreeBSD ερωτήσεις

Dimitris lenis at inp.demokritos.gr
Tue Nov 16 18:30:37 EET 2004

Giorgos Keramidas wrote:

> Είναι πιθανόν να μη χωρέσανε όλα αυτά στο πρώτο CD-ROM.  Αν θυμάμαι καλά,
> από τα mail των Scott Long και Ken Smith τον καιρό που ετοίμαζαν τα

> Για να ρυθμίσεις την κάρτα σου, πάλι το Handbook μπορεί να βοηθήσει:
>
> http://www.FreeBSD.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/sound-setup.html

Μαριε Κ., δοκιμασε gnome, το kde -- οπως λεει και η βιβλος (το Handbook) --
ειναι notorious για τα προβληματα ηχου.

[ lol Καλα, εχει πλακα, με τον Μαριο βαλαμε με μια μερα διαφορα R5.3 και
εχουμε τις ιδιες ερωτησεις με μια μερα διαφορα...
(σχεδον τις ιδιες, λ.χ. εγω δεν εχω δει ακομα τονους, αλλα αυτο πρεπει να
ειναι αν θυμαμαι καλα σχετικο με το gnome, οχι το bsd, το ψαχνω ακομα)

Λοιπον ηρωικε κεραμιδα, μηπως ειναι καιρος να φτιαξουμε ενα
local.bsd.greek.users??
]
Δημητρης