Netmod, SuSE 9.2 kai glwssikes anazhthseis...

Konstantinos Peletidis kpeletidis at dsl.pipex.com
Mon Nov 15 21:29:50 EET 2004

On Mon, 15 Nov 2004 16:51:36 +0200
Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> Πολλές φορές έχω δει να γράφεται ως "γλώσσα κελύφους" ή "γλώσσα
> φλοιού", κάτι που έχει εμφανώς επιρροές από τον τρόπο με τον οποίο
> μεταφράζεται η λέξη"shell" και την δυνατότητα των shells να 'τρέξουν'
> τα δικά τους scripts.

Κέλυφος; Φλοιός; Το τσόφλι που λέμε; Χμμμ...

shell command == τσοφλεντολή(η)
shell script ==	τσοφλοσενάριο(το), τσοφλοχειρόγραφο(το), τσοφλογραφή(η)
shell scripting language == τσοφλοσεναριογλώσσα(η), τσοφλογραφογλώσσα(η)

Και ξεφεύγοντας ελαφρώς:

script kiddie == γραφοπαιδάκι(το)

Το ξευτιλίσαμε αρκετά ή να ζητήσουμε βοήθεια από τα παλικάρια που
τσακώνονται στη στήλη αλληλογραφίας του RAM για παρόμοια θέματα; Μήπως
να απαιτήσουμε - στα πλαίσια της σταυροφορίας εξελληνισμού του Σύμπαντος
- να μετονομαστεί το περιοδικό RAM σε ΜΤΠ[1];

Έλεος :-)

[1] Από το ελληνικότατο και μάλιστα πατριωτικότατο "Μνήμη Τυχαίας
Προσπέλασης".

--
Konstantinos Peletidis
Electronic & Computer Engineer