Netmod, SuSE 9.2 kai glwssikes anazhthseis...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Nov 15 16:51:36 EET 2004

On 2004-11-15 16:09, Vivia Nikolaidou <vivia at ee.auth.gr> wrote:

> Μια δική μου απορία: Πώς θα μπορούσε να μεταφραστεί το scripting language???

Ακριβής και δόκιμος όρος δεν νομίζω να υπάρχει.  Θα χαρώ να με διαψεύσει
κάποιος όμως, χωρίς ταυτόχρονα να κατακρεουργήσει και κάθε αισθητικό κριτήριο
που έχω :P

Πολλές φορές έχω δει να γράφεται ως "γλώσσα κελύφους" ή "γλώσσα φλοιού", κάτι
που έχει εμφανώς επιρροές από τον τρόπο με τον οποίο μεταφράζεται η λέξη
"shell" και την δυνατότητα των shells να 'τρέξουν' τα δικά τους scripts.