linux για την τρίτη ηλικία

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Mon Nov 15 12:27:38 EET 2004

Δεν είχα τι να κάνω τον παλιό μου υπολογιστή AMD 1100 με 512RAM, και
αποφάσισα να τον δώσω στον πατέρα μου, έτσι και τον καιρό του θα
παιρνάει, και θα έχω ένα desktop να παίζω όταν πηγαίνω στο πατρικό μου.
Έλα όμως που αυτός δεν τα καταφέρνει με τα αγκλικά. Έπρεπε ή να αγοράσω
μια ελληνική βέρσιον Windows ή να στήσω Linux ή ... ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ,
ιεροσυλία, το πειρατικό software είναι ο χειρότερος εχθρός του Free
Software.

Τέλος πάντων, άρχισα να κατεβάζω το ελληνικό firefox (κυκλοφόρησε μια
μέρα μετά το αγκλικό!) και το ελληνικό OOo (78Μ ζωή νά'χουν). Έστησα και
το FC3 2 φορές. Την πρώτη το κράσαρα όταν έστησα τον τελευταίο driver
της nVIDIA, ο οποίος δεν είχε πρόβλεψη για το συγκεκριμένο πυρήνα (?)
και δεν μπορούσα να τον απεγκαταστήσω (?). Μερικά πράγματα στο Linux
είναι ακόμα στην λίθινη εποχή... Πάντως με τη δεύτερη φορά στήθηκαν όλα
φυσιολογικά (χωρίς nVIDIA και χωρίς Samba φυσικά), το μόνο που δεν θα
μπορει να παίζει είναι ο tux racer που χωρίς nVIDIA σέρνεται.

Πάντως ο FC3 έχει βελτιωμένα ελληνικά fonts και φυσικά βελτιωμένη
πασιέντζα που θα φανεί πολύ χρήσιμη στον πατέρα μου!

Το πως θα περπατήσει το εγχείρημα θα δείξει...

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329