Fedora Core 3 -- Samba problems

Vasilis Vasaitis v.vasaitis at sms.ed.ac.uk
Sun Nov 14 14:22:25 EET 2004

  Disclaimer: Να σημειώσω εξαρχής ότι γενικά συμφωνώ μαζί σου,
καλύτερα να παίρνεις τον πυρήνα κατευθείαν από το kernel.org, να τον
κόβεις στα μέτρα σου, κτλ. Αποφεύγοντας τα εκατοντάδες άκυρα patch που
βάζουν από πάνω σε διανομές του στυλ Mandrake. Αλλά:

On Sun, Nov 14, 2004 at 12:55:16PM +0200, Thanos Kyritsis wrote:

..[snip]..

> So what ? Εγώ θα βάλω τον latest known-stable πυρήνα. Τα patches που
> αυτοί τρέξανε να κάνουνε backport στην αρχαία έκδοση του πυρήνα που
> έρχεται με τη διανομή, θα τρέξουνε με τη νέα έκδοση.

  Όμως, αν για παράδειγμα έχεις τώρα unstable και θέλεις να τρέξεις
τον 2.6.9, προτιμάς τον 2.6.9 του Linus ή το πακέτο 2.6.9 που
περιλαμβάνεται στο unstable; Αν δεν έχεις ειδικές ανάγκες και δεν
είσαι control freak όπως εγώ κι εσύ, θα έλεγα το δεύτερο: Το πιο
πιθανό είναι ότι περιλαμβάνει διάφορα patches που διορθώνουν διάφορα
πράγματα, τα οποία τα έχουν πάρει από τον -mm ίσως, ή κατευθείαν από
την lkml. Και θα έχει και τα πάντα έτοιμα ως modules για ό,τι hardware
πιθανώς να πέσει στα χέρια σου.

  Άλλωστε στο Debian ποτέ δεν έβαζαν πράγματα του στυλ bootsplash και
supermount στον πυρήνα, αλλά fixes υπάρχουν συνέχεια να προστεθούν,
ακόμα και στην τελευταία έκδοση. Επίσης να αναφέρω, αν και καταλαβαίνω
ότι είναι δευτερεύον για αυτή τη συζήτηση, ότι οι μη-x86 πυρήνες του
Debian περιλαμβάνουν και τα διάφορα patches που χρειάζονται για την
εκάστοτε αρχιτεκτονική, που μπορεί να μην έχουν ενσωματωθεί καν στον
πυρήνα του Linus, και παρόλ' αυτά σε κάποια μηχανήματα να είναι άκρως
απαραίτητα.

  Τέλος, ας μην ξεχνάμε και ποιοι είναι υπεύθυνοι για τον πυρήνα του
Debian τη σήμερον ημέρα· όταν έχεις τον wli και τον viro ως
συντονιστές, και διάφορους άλλους επιφανείς kernel hacker από δίπλα, ε
εγώ τουλάχιστον τείνω να τους έχω εμπιστοσύνη. Α, δες και τι έχει να
πει ο wli ως προς το πώς σκοπεύουν να συντηρούν τα πακέτα του πυρήνα
(το quoted κείμενο):

	http://lists.debian.org/debian-kernel/2004/06/msg00037.html

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."