Skepseis gia to linux

fs admin at www0.org
Sun Nov 14 02:10:19 EET 2004

On Sun, 14 Nov 2004 01:41:48 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Οι προγραμματιστές είμαστε περίεργα ζώα.  Για να χρησιμοποιήσω τη
> libnet-1.1.χ σε κάποιο πρόγραμμα της δουλειάς μου, έκατσα και την
> αναβάθμισα σε μοντέρνες εκδόσεις των libtool, autoconf & automake,
> διόρθωσα κάποια bugs που είχε, συμμόρφωσα κάποια μέρη του κώδικα που δε
> μου άρεσαν, κλπ.  Υστερα, αφού ρώτησα το manager μου αν υπάρχει κάποιος
> λόγος να ΜΗΝ δώσω τις αλλαγές στον Mike Schiffman (που έγραψε την αρχική
> libnet), άρχισα να ανταλλάσω emails με τον Mike Schiffman και να
> διορθώνω μαζί του όλα όσα είχα βρει ως τότε.

> [...]

Το οποίο μπορεί να μπει στην λογική των συγκεκριμένων εργασιών "που
απαιτούν εγκεφαλικούς πόρους" :-)

Πριν ένα μήνα προσπαθούσα να περάσω στο crystalspace κάποια μοντέλα από το
blender και autocad(είμαι civil-μπετατζής-engineer-to_be είπαμε :-),
διαδικασία που απαιτούσε τη γραφή c++ scripts (τα υποτιμώ με τη λέξη
"scripts" γιατί ήταν μικρά frontends). Δεν θα έλεγα ότι αυτό ήταν ίδιο με
το να πειράζω το source τον προγραμμάτων-βάσεων της εργασίας αυτής αλλά
για να έχω έλεγχο των εκδόσεων για 2-3 προγράμματα αγνόησα το dpkg και
έφτιαξα δικά μου debs από το vanilla source τους.

Ακριβώς το ίδιο σκοπεύω να κάνω τώρα που φτιάχνω κάτι απλά cgi perl
scripts και θα χρειαστώ κάποια modules που καλό θα είναι να τα έχω από
vanillas τουλάχιστον προς το παρόν.

Θέλω τελικά να πω είναι λογικότατο να αγνοείς το packaging system πολλές
φορές αλλά για ότι άλλο βρίσκεται από πίσω και δεν ασχολείσαι εκείνη την
εποχή  άμεσα είναι τρελό overkill να το συντηρείς "στο χέρι".

-fs

υγ. Μου κάνει εντύπωση που το συζητάμε κιόλας.