Skepseis gia to linux

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Nov 14 01:41:48 EET 2004

On 2004-11-14 01:28, fs <admin at www0.org> wrote:
> [1] Παρόλα αυτά απαιτεί το απαραίτητο "κάψιμο" το να μην σε
> ενδιαφέρουν τέτοιες συμβουλές. i.e. Δεν θα είμαστε όλοι μας τη ζωή
> πάνω από source installs να κρατάμε σημειώσεις για τα dependencies
> τους έστω και αν έχουμε πέσει με τα μούτρα στο συγκεκριμένο μηχάνημα
> αλλά για συγκεκριμένη εργασία που θέλει την απαραίτητη "αφιέρωση
> εγκεφαλικών πόρων".

Οι προγραμματιστές είμαστε περίεργα ζώα.  Για να χρησιμοποιήσω τη
libnet-1.1.χ σε κάποιο πρόγραμμα της δουλειάς μου, έκατσα και την
αναβάθμισα σε μοντέρνες εκδόσεις των libtool, autoconf & automake,
διόρθωσα κάποια bugs που είχε, συμμόρφωσα κάποια μέρη του κώδικα που δε
μου άρεσαν, κλπ.  Υστερα, αφού ρώτησα το manager μου αν υπάρχει κάποιος
λόγος να ΜΗΝ δώσω τις αλλαγές στον Mike Schiffman (που έγραψε την αρχική
libnet), άρχισα να ανταλλάσω emails με τον Mike Schiffman και να
διορθώνω μαζί του όλα όσα είχα βρει ως τότε.

Τελικά, εγώ απλά τη δουλειά μου έκανα, αλλά η libnet βελτιώθηκε κάπως
στην πορεία :o)

Θα μου πεις τι σχέση έχει αυτό με τα πακέτα; Έχει... πώς δεν έχει.

Δείχνει ότι καμιά φορά για να "κάνεις απλά τη δουλειά σου" χρειάζεται αν
είσαι όπως λες κι εσύ "αρκετά καμμένος" να χωθείς με τα μούτρα στα
σκ#^%$#, χμ... στον κώδικα εννοώ.