Elafrys window manager me configurable keyb shortcuts

fs admin at www0.org
Fri Nov 12 09:30:19 EET 2004

On Thu, 11 Nov 2004 23:48:53 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Το θέμα του window manager είναι ένα από τα μεγαλύτερα flamewars που μπορεί να
> τύχει να πέσεις στη μέση τους και να μαζεύεις ένα κάρο απόψεις για χρόνια.
> Αφήνοντάς το αυτό στην άκρη για λίγο, να πω ότι όλα όσα θέλεις τα κάνει το
> windowmaker -- αυτό χρησιμοποιώ εγώ εδώ και καιρό.

Συμφωνώ με τον Γιώργο και ευκαιρία να αναφέρω σε όσους πρωτοδούν ένα
τέτοιο window manager, 3 υπέροχα dockable apps φτιαγμένα για  το
windowmaker αλλά που υποστηρίζονται και από AfterStep, BlackBox, και
Enlightenment. Τα  dockapps είναι προγραμματάκια που μένουν στη μνήμη και
δημιουργούν ένα τετραγωνάκι στην επιφάνεια εργασίας - η θέση τους στο
αρχικό install είναι στα δεξιά της οθόνης  -. Τα συγκεκριμένα που θα
αναφέρω προσφέρουν 3 πολύ βασικές πληροφορίες για το σύστημα
χρησιμοποιώντας ελάχιστους πόρους - δηλαδή δεν φορτώνουν το σύστημα
ιδιαίτερα.

- wmcpuload για να δείχνει το cpu load ανά πάσα στιγμή. Ενώ μπορεί να
είναι πολλές φορές αδιάφορο, είναι ιδιαίτερα χρήσιμο αν κάποιο πρόγραμμα
τέντωσε τον επεξεργαστή ενώ αυτό δεν ήταν αναμενόμενο.

- wmmemload για να δείχνει την χρήση RAM και CACHE (διαχωρισμένες) ανά
πάσα στιγμή.  Επίσης χρήσιμο ομοίως  με το παραπάνω. Χρήσιμες οι
--ignore-buffers και --ignore-cached επιλογές.

- wmnet για να δείχνει σε μια συνεχή γραφική παράσταση την upload και
download διαμεταγωγή σε συγκεκριμένο  interface. Μπορεί συνεπώς να τρέχει
πάνω σε κάποιο αργό ppp interface έχοντας θέσει κάποιο max
upload/download ή σε κάποιο χρήγορο ethernet interface με διαφορετικό max
ώστε να φαίνεται πιο καθαρά η παράσταση ανά interface.

-fs