twinview της nvidia

axel maroudas axelmangr at freemail.gr
Fri Nov 12 02:31:13 EET 2004

> mplayer myfile.avi
>
>Με ctrl+alt+F7 και ctrl+alt+F8 αλλάζεις μεταξύ των δύο display, τον mplayer
>τον ξεκινάς απευθείας από το xterm στο δεύτερο display (μπορείς να τον
>ξεκινήσεις και από το πρώτο, αλλά ας μη περιπλέκουμε τα πράγματα μια και δεν
>χρειάζεται).

Ok, έχεις δίκιο, με ctrl+alt+F? αλλάζω μεταξύ των δυο display. Αλλά το
δύο display είναι η οθόνη του υπολογιστή που ήδη είχα και από όπου
ξεκίνησα το $startx `which twm` -- :1 -layout MonitorTv  (δηλαδή ο ήδη
τρέχων X server) και πάλι της οθόνης του υπολογιστή. Για να γίνω πιο
συγκεκριμένος: με F7 είμαι στο kde μου και με F8 στον X  που ξεκίνησα
μέσα από το kde.   Μπορώ δηλαδή να ανοίξω xterm  μόνο στην οθόνη (F8)
και όχι στην τηλεόραση. Άρα , για να ξεκινήσω τον mplayer στην τηλεόραση
χρειάζομαι το -display :1.1 αλλιώς ξεκινάει στην οθόνη. Μήπως κάτι δεν
κάνω καλά? Επίσης πως μπορώ να πάω το mouse  στην τηλεόραση? Τώρα πάει
μόνο αν ανοίξω ένα παράθυρο  ή έναν mplayer με switch  -display :1.1

>man 1 xinit

διάβασα το man αλλά δεν βρήκα αυτό που ήθελα. πως βρίσκω ποιός window
manager τρέχει και πως τον αλλάζω?

και πάλι ευχαριστώ
axelmangr