Πρόβλημα ανάγνωσης των hellug mailing lists με news από Pan.

DJ Art djart at linux.gr
Mon Nov 8 03:28:00 EET 2004

On Sunday 07 November 2004 23:11, fs wrote:
> κάπως έτσι:
>
> -re: λαλα
> 	-re: λαλα
> 	-re: λαλα
> - λαλα

Αυτό που παρατηρώ με μια γρήγορα ματιά είναι το εξής:

Τα mails που γίνονται post στη λίστα και μετά προωθούνται στο newsgroup,
ο mailman (ή ο news server) τους αλλάζει το message id.

Άλλο message-id έχει το 1o udev post στη λίστα και άλλο id έχει στο
newsgroup.

Από εκεί και πέρα, τα replies που υπάρχουν στο newsgroup έχουν reference
σε message id που δεν υπάρχει στο newsgroup, για αυτό και δεν δουλεύει
σωστά το threading (δεν είναι μόνο το top post, αλλά και τα "μέσα"
μηνύματα δεν εμφανίζονται σωστά threaded)

Αντίθετα, ένα post που προωθείται από το newsgroup στη λίστα έχει παντού
το ίδιο ID και όλα λειτουργούν ρολόι σε αυτήν την περίπτωση.

Άμα έχω τρομερή όρεξη, μπορεί να κοιτάξω δοκιμαστικά να κάνω gateway σε
έναν άλλο news server για να διαπιστώσω αν το id το αλλάζει ο mailman ή
κάποιος άλλος για να ξέρουμε τίνος bug είναι. (Αν και σε αυτήν την
προχωρημένη ώρα δεν μπορώ να πώ με βεβαιότητα πως είναι bug).
(εχμ, python κώδικα δε νομίζω να έχω το κουράγιο να κοιτάξω ;)

Για την ώρα, clients οι οποίοι κάνουν επιπρόσθετα thread by subject
(ίσως και by date) φαίνονται καλή επιλογή ......

Το μόνο σίγουρο είναι πως σε επίπεδο configuration δεν υπάρχει θέμα
λάθους.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?