Browser Compatibility

Konstantinos Togias ktogias at otenet.gr
Fri Nov 5 10:22:13 EET 2004

Αγαπητέ Νίκο,

    Το απόσπασμα που αναφέρεις αποτελεί "παπάντζα" των συνεργατών μου
που μπήκε στο site απλά για να το γεμίσει (να έχουμε να λέμε
δηλαδή....), παρά τη δική μου αντίθετη άποψη η οποία δεν επικαρτησε :( .
Στην πραγματικότητα ποτέ δεν έχουμε προσφέρει τέτοια υπηρεσία, ενώ η
βάση στην οποία αναφέρεται έχει συλλεχθεί απο συνεργάτη μου με τη
συγκατάθεση των ιδιοκτητών των email.

    Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου
             Τόγιας Κωνσταντίνος