Browser Compatibility

DJ Art djart at linux.gr
Thu Nov 4 17:02:49 EET 2004

On Thursday 04 November 2004 16:29, Nikos Kanellopoulos wrote:
> Συγχαρητήρια για την "τεράστια βάση που έχετε δημιουργήσει".

Αν και δε μου αρέσει να παίζω το συνήγορο του διαβόλου σε τέτοιες
περιπτώσεις, υπάρχουν αρκετές φορές που όταν κάνεις registration σε
κάποιο site, στο τέλος επιλέγεις αν θέλεις ή δεν θέλεις να ενημερώνεσαι
για τα topics που έχεις τσεκάρει παραπάνω.

Και μάλιστα, πρέπει να υπάρχει ελληνικός νόμος που καλύπτει τη
συγκεκριμένη φάση.
Πιστεύω πως αυτές οι εταιρείες που σέβονται το συγκεκριμένο
νόμο/κανονισμό δεν spammάρουν. Τουλάχιστον, δεν μου έχει έρθει ποτέ
spam που να σχετίζεται ή να μοιάζει να έχει προέλθει μετά από τέτοιου
είδους registrations.

Άρα, αν είναι τέτοια και αυτή η περίπτωση, τότε μάλλον άδικα τους
κατηγορείς.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?