Thunderbird "Reply" στις λίστες

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Nov 3 11:56:19 EET 2004

On 2004-11-03 10:22, Constantine Dokolas <cdokolas at Sunsoftgr.com> wrote:

> "Αυτό δεν αξίζει να το απαντήσω..." (λέω εγώ)
> "Ε, τότε τι είναι αυτό το post;" (λέει μια φωνή)
> "Και πως να καταθέσω τη δυσαρέσκειά μου; Αφού δε με βλέπουν!" (λέω εγώ)
> "Εσύ φταις που μπλέκεις πάντα με τους φανατικούς." (λέει η φωνή)
> "Καλά, αλλά δεν κρατιέμαι. Θέλω να εκφραστώ, είναι ψυχολογική
> ανάγκη!" (λέω εγώ)
> "Βρες κάποιον ευπρεπή τρόπο." (λέει η φωνή)
> "Εντάξει..."
>
> :P   και   :(

Αν και κάπως τραχύς ο τρόπος που σου το είπε ο Μιχάλης, έχει απόλυτα δίκιο.
Ένα μεγάλο ποσοστό αυτών που χρησιμοποιούν για την καθημερινή τους δουλειά το
Linux έχουν χρησιμοποιήσει και τα Windows.  Ξέρουν λοιπόν ακριβώς γιατί δεν τα
χρησιμοποιούν και δεν έχουν σχεδόν ποτέ όρεξη να ``υποστηρίξουν'' κάποιον που
χρησιμοποιεί Windows.  Για τέτοιες δουλειές υπάρχει σε κάθε γειτονιά ένας
"Μάκης", "Τάκης", "Λάκης" ή όπως αλλιώς τον λένε, με ένα μαγαζάκι που ψωμοζεί
εκμεταλλευόμενο τα marginal κέρδη της λιανικής αγοράς ηλεκτρονικού εξοπλισμού
και την ατυχία μερικών ανθρώπων που ακόμα χρησιμοποιούν Windows.

Αν είχες Linux τώρα... αμέσως άλλαζε το θέμα :-)