Thunderbird "Reply" στις λίστες

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Wed Nov 3 10:22:27 EET 2004

Michael Iatrou wrote:

> CLI: mutt, pine
> GUI: kmail

> Βρίσκεσαι σε λάθος λίστα, είσαι στην *LINUX* greek users, έμφαση στο _Linux_!

"Αυτό δεν αξίζει να το απαντήσω..." (λέω εγώ)
"Ε, τότε τι είναι αυτό το post;" (λέει μια φωνή)
"Και πως να καταθέσω τη δυσαρέσκειά μου; Αφού δε με βλέπουν!" (λέω εγώ)
"Εσύ φταις που μπλέκεις πάντα με τους φανατικούς." (λέει η φωνή)
"Καλά, αλλά δεν κρατιέμαι. Θέλω να εκφραστώ, είναι ψυχολογική
ανάγκη!" (λέω εγώ)
"Βρες κάποιον ευπρεπή τρόπο." (λέει η φωνή)
"Εντάξει..."

:P   και   :(