VM: killing process X

Konstantinos Peletidis kpeletidis at dsl.pipex.com
Sat May 29 17:11:01 EEST 2004

On Sat, 29 May 2004 11:10:11 +0300 (EEST)
"Theodoros V. Kalamatianos" <thkala at softlab.ece.ntua.gr> wrote:

> H ousia einai oti yphrxan periptwseis pou akoma kai otan o kernel
> prospathouse na fanei eksypnos me ton OOM killer ekane tragika
> lathi... Twra mporei se ena desktop o ypaitios na einai o mozilla
> (i.e. autos pou eixe hdh pollh mnhmh kai zhtouse kai allh), alla se
> servers syxna thn plhrwne autos akrivws pou DEN htheles na thn
> plhrwsei. Opote apofasisan oti mexri na vrethei kalyterh lysh (p.x.
> kati san process whitelists/blacklists) na afhsoun ton kernel na kanei
> to pio aplo pragma pou ginetai kai na skotwsei auton pou zhta th mnhmh
> (pou synithws einai kai o ypaitios tou OOM - ase pou mallon tha
> pethaine apo elleipsh mnhmhs, aneksarthta apo thn apofash tou kernel),
> anti na myrizei ta nyxia tou prospathwntas na vrei ti na skotwsei.
>
> Proswpika den exw idiaiterh protimhsh anamesa sta dyo... alla apo thn
> allh h swap mou kanei konta 1min na gemisei, opote exw to xrono na
> antidrasw an kati paei agriws strava. Pisteuw omws oti prwtarxikos
> stoxos tou kernel se OOM prepei na einai na vgei apo to adieksodo,
> wste to systhma na mporei na synexisei na leitourgei, estw kai an auto
> shmainei na skotwsei ta panta ektos tou init. To an tha dysaresthsei
> ton user/admin me tis dolofonikes epiloges tou einai nomizw deutero...
> o idios user/admin mallon tha htan poly pio dysaresthmenos an to
> systhma apla kollage.
>
> BTW, yphrxe oloklhro thread sxetika me thn afairesh tou OOM-killer sto
>
> www.kerneltrap.org, tha vreite arketa endiaferouses apopseis ekei.
>

> Auta gia twra,
> Theodoros Kalamatianos

Telika mallon prepei na zhsoume me to provlhma mexri na er8oun kalyteres
meres. Kai na elegxoume syxna to output ths free(1) :-)
Symfwnw mazi sou pws h sta8erothta tou systhmatos exei proteraiothta. An
kai molis antikrysa ekeino to prwi th mavrh o8onh kai diapistwsa pws to
plhktrologio den antapokrinotan[1], den mou fanhke kai poly sta8ero to
systhma :-) Telos pantwn, afou den egine zhmia, mikro to kako.

Euxaristw gia thn apanthsh sou.

[1] Mh kserontas ekeinh th stigmh oti o X11 eixe hdh pesei 8yma
dolofonias dokimasa na ton skotwsw me Alt+Ctrl+BackSpace xwris
apotelesma. Meta dokimasa ena Alt+Ctrl+Del pali xwris apotelesma.

--
Kostas