Spam από την λίστα

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri May 28 23:37:58 EEST 2004

On 2004-05-27 23:30, Λουκάς Σταμέλλος <potmos at myqnet.gr> wrote:
> Στις Πεμ 27 Μαι 2004 17:10, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:
>
> Το παραβλέπω ως χιούμορ :)

Α μπράβο.  Δεν είναι λύση αυτή.  Χαίρομαι...

> Εννοείς ότι οι υπόλοιποι δεν τα λαμβάνετε;

Μπορεί να φταίει που έχω το spamassassin στο σπίτι, στη δουλειά, στις
διακοπές και γενικά παντού και πάντοτε.  Δεν είναι απίθανο να έκοψε το
SA μου (ή το SA των άλλων μελών της λίστας) κάποιο email που εσύ όντως
το είδες.

> Τί το ιδιαίτερο να του πώ;

Ένα παράδειγμα από spam message headers δεν βλάφτει.  Μπορεί να το έχει
ήδη δει και να έχει ειδοποιήσει ήδη τον ISP του spammer, αλλά ποτέ δεν
χάνεις άμα τον βοηθήσεις να καταλάβει ότι δέχτηκε spam mail η λίστα.

- Γιώργος