Spam από την λίστα

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Fri May 28 12:33:27 EEST 2004

O/H Σταύρος Γιαννούρης έγραψε:

> O/H Petros Velonis έγραψε:

> Αυτά νομίζω οτι δεν ταξινομούνται ως 'spam'. Είναι e-mails που
> περιέχουν ιούς [δεν το έχω τσεκάρει με antivirus, αλλά είναι
> οφθαλμοφανές - ειδικά αν δείτε τα τις καταλήξεις των attachments
> τους].  Είναι ενοχλητικό όντως, αλλά...

Δεν νομίζω ότι έχει σημασία αν είναι από ιούς/worms, ή από ανθρώπους
κτλ. Είναι ανεπιθύμητη αλληλογραφία που δεν πρέπει να περνάει από τη λίστα.
Εφόσον ο διαχειριστής λίστας ενημερωθεί και πράξει αναλόγως τότε κλείνει
το θέμα. Καλά είναι να τον ενημερώνουμε για να βάλει και τα κατάλληλα φίλτρα

Φιλικά,
Πέτρος