Fedora Core 2 Greek Screenshots

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu May 27 20:59:23 EEST 2004

On 2004-05-27 19:21, DJ Art <djart at hellug.gr> wrote:

> Το ενδιαφέρον είναι το εξής: τώρα που υπερασπίστηκα εγώ την τιμή και την
> υπόληψη του Fedora, να δούμε τι θα πεί :>

Ότι επιτέλους "είδες το φως".  Μουάχαχααχαααα :)

Πέρα από το αστείο και το γεγονός ότι μου τη σπάει αφάνταστα το Fedora
και το γεγονός ότι ακόμη και μετά από σχεδόν 8 χρόνια ενασχόλησης με το
Linux η Redhat επιμένει να κάνει το kernel rebuild μια ΤΟΣΟ επίπονη και
γεμάτη παγίδες διαδικασία, συμβουλεύει "να μην κάνετε rebuild εσείς τον
πυρήνα σας, αλλά να βάζετε μόνο (ευτυχώς δεν είπε ακόμα τη λέξη
'registered') RPMs"... ε OK μου τη δίνει αφάνταστα.  Αφήνοντας αυτό στην
άκρη όμως, που είναι μάλλον Καλό Πράγμα(ΤΜ) για κάποιον που δεν τον
ενδιαφέρει να μάθει τα 8,000,000 options που έχει το kernel πλέον, δεν
είναι άσχημο -- οπτικά τουλάχιστον -- το αποτέλεσμα.

Το "ωραίο" ήταν ότι ένα τέτοιο περιβάλλον, αν δεν είναι βαρύ μέχρι
αηδίας, μπορώ να ελπίσω πως θα το χρησιμοποιεί άνετα ακόμα και η γριά
γιαγιά μου.

Καλή φάση... λέω να κάνω update το workstation μου στη δουλειά στο
release 2 του Fedora το Σαββατοκύριακο.  Φυσικά, αν δεν έχει λύσει ακόμα
τα προβλήματα που είχα στο SMBFS με το RC2 θα του *(&%$@#$%)(&^ το
κάγκελο και θα βάλω το Slackware 9.1 πάλι.

Γ.