Fedora Core 2 Greek Screenshots

DJ Art djart at linux.gr
Thu May 27 19:21:45 EEST 2004

On Thursday 27 May 2004 19:00, Michael Iatrou wrote:

> /set flame_mode 1
>
> Πού το είδες το ωραίο;

Εννοούσε ωραίες είναι οι μεταφράσεις, το localization των προγραμμάτων
που φαίνονται στα shots ;) (π.χ OpenOffice) και το (by default ελπίζω)
Antialiasing που κάνουν τα ελληνικά fonts να φαίνονται πολύ όμορφα.

> Έτσι όπως το έχουν κάνει το KDE, φαίνεται σαν
> να είναι το 1.0!!! Δηλαδή, ακόμη και το GNOME 2.6 είναι πιο όμορφο
> από αυτό! Έλεος!

;) Εντάξει, υπερβάλλεις. Αυτό που βλέπεις είναι απλώς ένα theme. Το
BlueCurve δεν σε υποχρεώνει κανείς να το χρησιμοποιείς. Πάντα μπορείς
να διαλέξεις ένα από τα άλλα themes του KDE.

Εξάλλου, υπάρχουν και άνθρωποι που δεν έχουν Fedora και τρέχουν να
κατεβάσουν το BlueCurve για να το εγκαταστήσουν.

> /me στρίβει στη γωνία γνωρίζοντας ότι σε λίγο θα σκάσει μύτη ο Steve
> για να υπερασπιστεί τη βάναυσα ποδοπατημένη τιμή του Fedora :-)

Το ενδιαφέρον είναι το εξής: τώρα που υπερασπίστηκα εγώ την τιμή και την
υπόληψη του Fedora, να δούμε τι θα πεί :>

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?
A: Ιδιοκτήτης! ;-)