Mandrake 9.2 + win XP

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Wed May 26 02:29:58 EEST 2004

 --- Nikos Voulgaropoulos <nikos at ath.forthnet.gr>
έγραψε: > > Δοκιμάστε τα παραπάνω πακέτα σε ελληνικό
> [...]
> που είδα στο mandrake που
> εγκατέστησα χθες οι linuxάδες μάλλον κάνουν καλύτερη
> δουλειά.
>
> Αυτό που με εντυπωσίασε είναι η απόδοση κάποιων
> καθαρά τεχνικών όρων στα
> ελληνικά. Είναι εντυπωσιακό και από την άποψη του
> χειρισμού της ελληνικής
> γλώσσας.
>
> Όμως, μάλλον θα πρέπει να γίνουν πολλά ακόμη, αλλά
> με βρίσκεις αδιάβαστο.
> Χωρίς βασική γνώση δε μπορείς να προτείνεις εύκολα
> διεξόδους και
> μεθοδολογίες ιδιαίτερα όταν έχεις να κάνεις με

ok αλλά το feedback από χρήστες της βοηθητικής
τεχνολογίας είναι σημαντικό για μας, αρχικά αυτό μόνο
αρκεί.
Εμείς μεταφράσαμε πράγματα που δεν γνωρίζουμε τι είναι
πχ Μπραιγ κτλ οπότε οι ανθρωποι που θα χρησιμοποιήσουν
τα προγράμματα μπορουν να συμβάλουν θετικά με απλές
παρατηρήσεις και σχόλια...
Επίσης μπορουν αργότερα σε δεύτερο στάδιο να αναλάβουν
πιο συστηματικά πιά την συντήρηση και την βελτίωση της
μετάφρασης αυτων των εφαρμογών.

> Θα κάτσω να παίξω με το σύστημα για να εξοικειωθώ
> και ίσως τότε να μπορέσω
> να έχω μία άποψη. Σίγουρα όμως, απουσία βασικής
> γνώσης, η άποψη που θα
> αποκτήσω θα είναι πάλι εμπειρική.
>
> Αυτή τη στιγμή είμαι λίγο χαμένος επειδή δε μπορώ να
> καταλάβω σε βαθος τη
> διαφορά μεταξύ των distribution.
>
> Πριν από λίγο κάποιος φίλος μου είπε πως η νέα
> έκδοση του fedora έχει κάποιο
> bug στο boot management. Έχω τόση άγνοια που δε
> μπορώ να αξιολογήσω αυτά που
> διαβάζω και ακούω.
-Όντως ισχύει σε ένα βαθμό.

-Μην ξεχάσεις να κατεβάσεις και το rescue disk

-Μερικά χρήσιμα links για Fedora
http://fedoranews.org/
http://fedoraforum.org/forum/
για βοήθεια στην εγκατάσταση: