Egkatastash linux sto ANAPHRIA TWRA

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Mon May 24 16:42:19 EEST 2004

> An exeis katastalaksei stin dianomi tou Mandrake (egw xrisimopoiw
> Slackware) to mono pou prepei na ksereis einai pou (se poious diskous)
> tha egatastiseis ta packeta opws kai poia packeta tha
> xrisimopoieiseis.

Η αλήθεια είναι πως πρόκειται να το εγκαταστήσω σε ένα pentium 4 με 512 ram
που είναι μόνο για δοκιμές. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να εξοικειωθώ με το
linux, να το ψάξω καλά, να δω πού πονάει και μόνο ύστερα θα αλλάξουν όλα τα
μηχανήματα του ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ.

Επειδή όμως κυκλοφορούν πολλές distribution, δεν ξέρω τι να διαλέξω. Δεν
πρόκειται να εγκαταστήσω ποιος ξέρει τι περιφερικά και όταν θα είναι να
εγκατασταθούν τότε αρχικά θα εγκαθίστανται πάνω σε αυτό το δοκιμαστικό PC.

Εμείς εδώ έχουμε παρα πολύ email και δεν είναι εύκολο να αλλάξουμε. Όταν
πάρουμε την απόφαση δε θα μπορούμε να ξαναλλάξουμε.

Σε γενικές γραμμές βαρέθηκα να τρέχω πίσω από τη microsoft. Πάντα θα υπάρχει
και κάποιο μηχάνημα microsoft, αλλά το ζήτημα είναι πώς θα ξεκολλήσουμε για
να ξεκολλήσουμε και από τα πολλά bugs. Κάθε φορά που εγκαθιστώ τσα windows
κάποιο νέο πρόγραμμα (συνήθως είναι περίεργο γιατί εμείς ασχολούμαστε με
αναπηρίες) χαλάνε τα setup. Έχω βαρεθεί.

Σήμερα στα linux υπάρχουν αρκετά project που αφορούν το assistive
technologies οπότε πήρα την απόφαση να μπω στο linux.

Χαιρετισμούς,
Νίκος

Disability NOW - WWW.DISABLED.GR
3 Septevriou 30, 54636 Thessaloniki, Greece
tel. (30) 2310 211915, fax (30) 2310 968178
Internet: http://www.disabled.gr/