Egkatastash linux sto ANAPHRIA TWRA

Mario Saturno blade at teilam.gr
Mon May 24 16:12:25 EEST 2004

Nikos Voulgaropoulos wrote:

>Και μία ακόμη εξίσου χαζή ερώτηση: κατέβασα το mandrake το 10. προγραμματίζω
>σε πρώτη φάση να το εγκαταστήσω. Θα μου ζητήσει κάποιο product key ή κάποιο
>serial number για το οποίο πριν θα πρέπει να έχω πληρώσει;

Δεν πρέπει να πληρώσεις κάτι, κι ούτε θα σου ζητήσει κάποιο product key
ή κάποιο serial number. Είναι ελεύθερο λογισμικό, ελεύθερο με την ένοια
του ότι σου παρέχετε δωρεάν [...].

>Ρωτώ αυτήν την ερώτηση ώστε να είμαι σίγουρος για το τι απαιτήσεις έχει το
>install.
>
>Και κάτι ακόμη: υπάρχει κάποιο how-to για το πώς κάνουμε install το alcatel
>speed touch pro στο mandrake με IP στη forthnet;

Αυτό το βήμα ίσως είναι πιο δύσκολο να το κάνεις μόνος σου, αλλά αν
έχεις υπομονή όλα γίνοντε,
εγώ είχα ένα USB alcatec παλαιότερα... πάρε κάποια links:

http://www.wlug.org.nz/AlcatelSpeedTouch
http://www.linux-usb.org/SpeedTouch/

ίσως.. κι αυτό
http://www.roaringpenguin.com/products/rp-pppoe/index.php#need