Egkatastash linux sto ANAPHRIA TWRA

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Mon May 24 12:55:40 EEST 2004

O/H Disability NOW έγραψε:

>Ποια διανομή θεωρείτε πως είναι η απλούστερη τόσο στην εγκατάσταση όσο και
>στη λειτουργία;

Όπως έχω διαβάσει και σε περιοδικά αλλά και έχω δει, το πιο απλό για
εγκατάσταση, δημιουργία partition, boot manager κτλ είναι το Mandrake.
Διανομές όπως Fedora, Slackware, Debian κτλ είναι πολύ καλύτερες αλλά
όχι για αρχάριους.

>Πώς μπορώ να χρησιμοποιώ ταυτόχρονα windows xp και linux σε διαφορετικά
>partitions και με ποιο boot manager; Πώς εγκαθιστούμε αυτόν τον boot
>manager;

Αρκετά καλός και νομίζω επικρατέστερος είναι ο Grub. Το LILO μου είχε
παρουσιάσει κάποια προβλήματα. Το Mandrake θα τον εγκαταστήσει μόνο του

>Πόσα partitions πρέπει να έχει μία σοβαρή εγκατάσταση linux που να μη
>χάνονται τα setup όταν κάνουμε format το βασικό partition;

Θα το επιβεβαιώσουν οι υπόλοιποι - προτείνεται ένα για το /boot (το ίδιο
το λειτουργικό σύστημα) περίπου στα 800ΜΒ, ένα για τα προσωπικά σου
αρχεία, ένα (προφανώς το μεγαλύτερο) για όλες τις εφαρμογές που θα
εγκαταστήσεις και ένα για το Linux swap. Το FS που θα επιλέξεις
εξαρτάται από το τί λειτουργίες θέλεις.
Καλά είναι πριν κάνεις την εγκατάσταση να κάνεις πρώτα μια ανασυγκρότηση
στους δίσκους σου μαζεύοντας όλα τα δεδομένα στην αρχή του κάθε δίσκου.

Φιλικά,
Πέτρος Βελώνης