Egkatastash linux sto ANAPHRIA TWRA

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Mon May 24 12:11:23 EEST 2004

> Poio apogeyma kernas kafe?

Αφού ξέρεις ότι εδώ διανυκτερεύουμε ;-)

Τώρα μαλιστα που θα έχω καινούριο παιχνίδι θα τραβάμε μέχρι αργά.

Έχω θυμώσει πολύ με τις εφαρμογές microsoft. Έχω κατορθώσει να μπλοκάρω όλα
τα spam από τον spamassassin του server του www.disabled.gr αλλά παίρνω ένα
κάρο spam από το forthnet και το med.auth.gr. Μέχρι και πριν πάρω σοβαρά
μέτρα είχα περισσότερα από 800 spam ημερησίως. Καταλαβαίνεις τι γίνεται με
τα email μου που βρίσκονται σε ένα κάρο site.

Βρήκα κάτι εναλλακτικά του spamassassin για outlook xp κι έπαθα πλάκα με την
ομορφιά του ανοιχτού κώδικα. Ό,τι utility έχω αγοράσει εμπορικό, είχε σοβαρά
προβλήματα. Ό,τι κατέβασα ανοιχτού κώδικα, δουλεύει άψογα.

Αγόρασα τα norton 2004 και όταν τα εγκατέστησα πάνω στα pcια σερνόντουσαν.
Βαρέθηκα πλέον αυτήν την ανοησία και είπα να το γυρίσω σε linux. Το μόνο
πρόβλημα είναι πως θέλει πολύ διάβασμα το ρημάδι.

Όμως, από ό,τι έχω δει, θα γλιτώσω μάλλον από το mail που εδώ έχουμε πολύ
βαρύ mail. Μονο να σκεφτείς το τι βγαίνει καθημερινά στα φόρουμ του
www.disabled.gr θα καταλάβεις πως το outlook πολλές φορές γονατίζει.

Καιρός να αλλάξω και να ξαναγυρισω στο παρελθόν.

Φιλάκια, Νίκος

Disability NOW - WWW.DISABLED.GR
3 Septevriou 30, 54636 Thessaloniki, Greece
tel. (30) 2310 211915, fax (30) 2310 968178
Internet: http://www.disabled.gr/