Egkatastash linux sto ANAPHRIA TWRA

Disability NOW admin at disabled.gr
Mon May 24 10:05:47 EEST 2004

Είμαι νέος χρήστης στο linux. Για την ακρίβεια, έχω να ασχοληθώ με το linux
από το 1993, όταν πλέον είχα σταματήσει να ασχολούμαι ενεργά με τα BBS.

Θέλω να σας κάνω μία ενδεχομένως και άσχετη ερώτηση: θέλω να αρχίσω να
ψάχνομαι για το πώς θα γυρίσουν τα μηχανήματα του ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ και του
www.DISABLED.GR από windows που είναι σήμερα σε linux.

Το ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ είναι μία κατεξοχήν υποστηρικτική οργάνωση για ανθρώπους με
αναπηρίες που εάν διαβάσετε το http://www.disabled.gr/profile θα
διαπιστώσετε πως αντιστοιχεί στη μεγαλύτερη ψηφιακή κοινότητα ανθρώπων με
αναπηρίες σήμερα στην Ελλάδα.

Αυτή τη στιγμή για τις ανάγκες του ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ έχουμε 4 PC και δύο λαπτοπ.
Είναι πολύ σημαντικό να γυρίσουν από windows σε linux για πολλούς λόγους που
όμως ο πιο σημαντικός λόγος είναι η αισθητική.

Μολονότι έχω πολύ καλά σεταπαρισμένα τα μηχανήματα, δε μπορούμε να
αποφύγουμε το spam και τα virus που προέρχονται από άλλους servers εκτός του
www.DISABLED.GR το οποίο λειτουργεί άψογα επειδή λειτουργεί σε linux.

Ποια διανομή θεωρείτε πως είναι η απλούστερη τόσο στην εγκατάσταση όσο και
στη λειτουργία;

Πώς μπορώ να χρησιμοποιώ ταυτόχρονα windows xp και linux σε διαφορετικά
partitions και με ποιο boot manager; Πώς εγκαθιστούμε αυτόν τον boot
manager;

Πόσα partitions πρέπει να έχει μία σοβαρή εγκατάσταση linux που να μη
χάνονται τα setup όταν κάνουμε format το βασικό partition;

Ξέρω ότι είναι χιλιοειπωμένες αυτές οι ερωτήσεις. Εάν μου στέλνατε τα URL
από τα arcives των mailing list των linux ώστε να τα ψάξω καθώς επίσης εάν
μου στέλνατε τα URL από διάφορα φόρουμς που κυκλοφορούν, θα μπορούσα να
διαβάσω ώστε στις επόμενές μου ερωτήσεις να είμαι πιο σαφής και να μην κάνω
χαζές ερωτήσεις.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Νίκος Βουλγαρόπουλος

Disability NOW - WWW.DISABLED.GR
3 Septevriou 30, 54636 Thessaloniki, Greece
tel. (30) 2310 211915, fax (30) 2310 968178
Internet: http://www.disabled.gr/