to acpi... ?

Nicholas K. Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Sun May 23 11:17:46 EEST 2004

Nikos Kabitakis wrote:

> h oxi einai ypey8yno gia leitourgies opws stand-by? Basika 8elw na
> ma8w pws mporw na 8esw to pc mou sthn antistoixh me windows leitourgia
> stand-by alla kai hibernate. Kanontas compile ton kernel eixa epile3ei
> yposthri3h gia tetoies leitourgies. Ti allo paizei me diaxeirish
> energeias, dld yparxei kati allo pou mporei na kanei to systhma mou
> kai den to 3erw?
> Eyxaristw.

To ACPI metaksy twn allwn leitourgiwn pou ektelei (8ewrhtika h
praktika), ylopoiei kai to power managment toy systhmatos. Ektos apo to
ACPI yparxei kai to progenestero APM, to opoio exei sxesi apokleistika
kai mono me power managment (allwste to akronymio shmainei Advanced
Power Managment). An to BIOS sou yposthrizei ACPI to synistw
anepifylakta, alliws 8es to APM. Gia to stand-by/suspend/STR
(suspend-to-RAM) 8a xreiasteis kapoia user-space programmata ta opoia
synh8ws erxontai mazi me th dianomh sta paketa acpi-utils klp. Bebaia
ola ayta proypo8etoun oti to BIOS yposthrizei *swsta* to ACPI/APM.

Gia hibernation ksexase to kalytera, yparxei antistoixh leitourgikothta
gia linux, men, alla den einai kai toso sta8erh, de. Proypo8etei na
ginetai overwrite ena swap partition pou meta to restore tou systhmatos
prepei na apoprosarth8ei gia na ksanaginei format kai kati tetoies istories.

And for the record, sto mhxanhma mou den mou exei paiksei tipota ap' ola
ayta mexri twra. Oute APM, oute ACPI, oute to suspend, tipota. Gia na
eimai pio akribhs, se kanena apo ta dyo mhxanhmata mou. Mallon einai
8ema buggy ylopoihshs sto BIOS :)

Nikos Dionysopoulos