Fedora can't compile

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Thu May 20 14:27:43 EEST 2004

When the date was Thursday 20 May 2004 02:31, Steve Stavropoulos wrote:

Επειδή ξεφεύγουμε και το SNR γίνεται αρνητικό, έκανα μερικές περικοπές, μήπως
και μείνουμε στην ουσία.

>  Kapoio problhma prepei na yparxei sthn epikoinwnia mas. Milhsa gia
> shmantika kommatia kwdika ta opoia einai _stable_, se anti8esh me alla
> kommatia tou 2.6 pou den einai.

OK, μπορείς να μου πεις features του 2.6 που:
1) Είναι unstable
2) Σε ένα compilation για production μηχάνημα, δεν μπορείς να τα αφαιρέσεις.

Επίσης, αν έχεις κάποιο reference για μετρήσεις σε performance μεταξύ 2.4 Red
Hat, 2.4 vanilla και 2.6, που να αποδεικνύει ότι σε συγκεκριμένα server
applications έχει νόημα να βάλεις πειραγμένο 2.4, θα με ενδιέφερε.

>  Pantws einai arketa periergo na blepw esena na maxese toso poly enantia
> tou backporting apo tis distros kai na blepw kai olous tous kernel
> developers apo thn allh na lene oti einai kalo pragma to backporting.
>
> http://www.internetnews.com/dev-news/article.php/3342671

  Το έχεις διαβάσει το περιεχόμενο αυτού του link; Και αν το διάβασες, γιατί
πετάς τέτοιο FUD; Το άρθρο αναφέρεται στις απόψεις του Torvalds (ΟΚ), του De
Icaza (δεν είναι kernel developer), του Martin Michlmayr (δεν είναι kernel
developer), του Bruce Perens (δεν είναι kernel developer) και του Gael Duval
(δεν είναι kernel developer).
  Κανένας, _ΚΑΝΕΝΑΣ_ δεν είπε ότι το backporting είναι ότι καλύτερο!
Συγκεκριμένα, υπήρχε σαφής διχασμός σχετικά με τα side-effects που πιθανόν
δημιουργεί (στο code base, στο community κλπ) και απλά στο τέλος του άρθρου,
ως ένδειξη αισιοδοξίας, αναφέρει ότι το backporting σε γενικές γραμμές είναι
καλό! Καλό όμως με την έννοια "εντάξει μωρέ, backporting, δεν τρέχει και
τίποτα".
  Από όλα τα comments, ένας και μόνος ένας αναφέρθηκε στο θέμα του performance
(De Icaza), λέγοντας ότι το mono πάει καλύτερα! Ποίο; Το mono[0]! Που, από
άποψη performance, δεν είναι ακριβώς διαμάντι!
Τέλος ο ίδιος ο Torvalds αιτιολόγησε την άποψη του λέγοντας:

"I think it makes sense from a company standpoint to basically 'cherry-pick'
stuff from the development version that they feel is important to their
customers. And in that sense I think the back-porting is actually a very good
thing."

No comments για stability.
No comments για performance.
Η δήλωση πλαισιώνεται από τις μαγικές λέξεις "company" και "customers".

Αυτό είναι το link που μου φέρνεις ως reference για το πόσο καλό είναι το
backporting; Δηλαδή, αν ήμουν αντίθετος, υποτίθεται ότι σε αυτό υπάρχει
εκείνη τη πληροφορία που θα με έπειθε; Με βλέπεις να φοράω γραβάτα;
Σε παρακαλώ δηλαδή...

> Akoma kai aytoi pou diafwnoun exoun poly poio diaforetika epixeirhmata apo
> esena. Se parakalw na melethseis kai na mou er8eis poio diabasmenos thn
> epomenh fora :>

Show me the numbers και μετά το ξανασυζητάμε...

[0] Yet another flame...

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.