RAID σε SUSE 9.0 h 9.1 με ASUS MB kai SATA δίσκους

Ioannou Christos ioannou at line.gr
Fri May 14 20:05:22 EEST 2004

Καλησπέρα σε όλους σας.

Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση:

Επειδή έχω πάθει πολλές ζημίες το τελευταίο δίαστημα απο το ρεύμα (παρότι έχω OnLine UPS) θέλω να να αγοράσω ένα
 Mortherborad Asus P4R800-V Deluxe που υποστηρίζει RAID 1 με 2 SATA δισκους 80GB (για να έχω τουλάχιστον σίγουρα τα δεδομένα μου)
γνωρίζει κανένας  αν ολα αυτά υποστηρίζονται στο SUSE 9.0 η στο 9.1

ΥΓ Επίσεις άν κάποιος γνωρίζει κάποιο MB της Gigabyte που να δουλεύει με SUSE και να κάνει τα παραπάνω ας με ενημερώσει.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Χρήστος Ιώαννου