ψαχνω ένα media player για divx

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri May 14 10:59:46 EEST 2004

On Fri, May 14, 2004 at 10:14:03AM +0300, Tom Diamond wrote:

> Αλήθεια, υπάρχει τρόπος με ttf γραμματοσειρές να πεις στον mplayer να
> χρησιμοποιεί συγκεκριμένο μέγεθος; Ένας από τους λόγους που δεν χρησιμοποιώ ttf
> είναι ότι (όταν  είχα δοκιμάσει Arial) τα ελληνικά στους υπότιτλους έβγαιναν
> μεγαλούτσικα... Γι' αυτό ξαναγύρισα στο παλιό καλό .font

  Μα φυσικά... Αντιγράφω από το .mplayer/config μου:

	subfont-osd-scale	= 3
	subfont-text-scale	= 2.5

  Το πρώτο αφορά το μέγεθος των διαφόρων συμβόλων του OSD, το δεύτερο
τους υποτίτλους· γενικά υπάρχουν αρκετές subfont-* επιλογές που
μπορείς να παίξεις. When in doubt, RTFM. ;^)

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."