Re: ψαχνω ένα media player για divx

Tom Diamond thdiaman at uth.gr
Fri May 14 10:14:03 EEST 2004

> [...]
>   Ας μη γινόμαστε οπισθοδρομικοί· ο mplayer υποστηρίζει TrueType
> γραμματοσειρές εδώ και πολύ καιρό. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει
> κανείς είναι να αντιγράψει / συνδέσει μια τέτοια γραμματοσειρά ως
> ~/.mplayer/subfont.ttf. Και νομίζω πλέον έχει υποστήριξη και για
> fontconfig, αλλά κάποια στιγμή που την είχα δοκιμάσει δε μου δούλευε
> για κάποιο λόγο...
>
> --
> Vasilis Vasaitis
> "A man is well or woe as he thinks himself so."

Αλήθεια, υπάρχει τρόπος με ttf γραμματοσειρές να πεις στον mplayer να
χρησιμοποιεί συγκεκριμένο μέγεθος; Ένας από τους λόγους που δεν χρησιμοποιώ ttf
είναι ότι (όταν  είχα δοκιμάσει Arial) τα ελληνικά στους υπότιτλους έβγαιναν
μεγαλούτσικα... Γι' αυτό ξαναγύρισα στο παλιό καλό .font

----
Klein bottle for sale... inquire within.