ssh se mixanima poy brisketai pisw apo cable modem+router (me dynamic ip)

Iakwbos Triantafillou ewsforos at styx.irc.gr
Wed May 12 23:14:43 EEST 2004

Constantinos Antoniou wrote:

> [...]
>
> Ο αντικειμενικός μου στόχος είναι να μπορώ να κάνω ssh σε ένα μηχάνημα
> το οποίο βρίσκεται πίσω από cable modem και router (και τρέχει sshd).
> Ο λόγος ύπαρξης του router είναι για να μοιράζει και ασύρματα web
> access...
>
> O ISP μου δίνει dynamic IP και το router μοιράζει εσωτερικά ΙPs μέσω
> DHCP στο subnet 192.168.1.1 (αυτο μάλλον θα πρέπει να το αλλάξω να
> δουλεύει με στατικές ΙPs, αλλά δεν νομίζω να είναι πρόβλημα).
>
> Εχω σκεφτει την ακολουθη μέθοδο. Για να μάθω το ip μου:
> 1. Βρίσκω το IP που μου εχει δώσει κάθε φορά ο ISP (πως??)

Xrhsimopoihse kapoio "dynamic" dns service px lalakis.noip.com
Me liga apla logia ayto ti einai: Ena client sto pc sou to opoio
syndeetai ston dyndns provider kai frontizei to static hostname (px
lalakis.noip.com) na deixnei sto current ip sou.

> 2. Το γράφω σε ένα αρχείο και το στελνω σε ενα ftp η web-site η κάτι
> τελος πάντων

No need

> Οταν θέλω να κανω ssh:
> 3. Διαβάζω το εκάστοτε IP
> 4. Κανω ssh
> 5. Το router προωθεί τη θύρα 22 στο εσωτερικό μηχάνημα. Γίνεται αυτό?
> Το ρουτερ είναι το κλασσικό ασύρματο/ενσύρματο linksys (δεν έχω το
> νούμερο μαζί μου, αν παίζει ρόλο μπορώ να το στείλω)... Το manual του
> router δεν δείχνει κάτι τέτοιο...

Ayto ginetai sto 99.9% twn routers kai twn "routers". Praktika otidhpote
yposthrizei NAT to kanei.

> Τα προβλήματα μου είναι στα σημεία 1 και 5.
>
> Μπορεί να δουλέψει αυτή η μέθοδος? Υπάρχει μήπως άλλος/καλύτερος
> τρόπος? (dyndns?  reverse ssh tunnels? και δεν συμμαζεύεται..)

O pio aplos einai dyndns kai NAT.

> Αν βοηθάει, μπορώ να συνδεθώ από το μηχάνημα αυτό σε ένα άλλο (εκτός
> του όλου συστήματος, με στατική ΙΡ). Μήπως έτσι μπορώ μετά να
> χρησιμοποιώ το άλλο μηχάνημα για να μπώ σε αυτό που με ενδιαφέρει?

Pali ginetai alla poios o logos an paikseis me dyndns kai NAT? O kanonas
leei oso pio aplh h lysh, tosa ligotera pragmata mporoun na pane straba.

> Ευχαριστώ,
>
> Κώστας

Filika,

I.T.