ssh se mixanima poy brisketai pisw apo cable modem+router (me dynamic ip)

Constantinos Antoniou costas at MIT.EDU
Wed May 12 22:26:50 EEST 2004

Χαιρετε,

Ο αντικειμενικός μου στόχος είναι να μπορώ να κάνω ssh σε ένα μηχάνημα
το οποίο βρίσκεται πίσω από cable modem και router (και τρέχει sshd). Ο
λόγος ύπαρξης του router είναι για να μοιράζει και ασύρματα web
access...

O ISP μου δίνει dynamic IP και το router μοιράζει εσωτερικά ΙPs μέσω
DHCP στο subnet 192.168.1.1 (αυτο μάλλον θα πρέπει να το αλλάξω να
δουλεύει με στατικές ΙPs, αλλά δεν νομίζω να είναι πρόβλημα).

Εχω σκεφτει την ακολουθη μέθοδο. Για να μάθω το ip μου:
1. Βρίσκω το IP που μου εχει δώσει κάθε φορά ο ISP (πως??)
2. Το γράφω σε ένα αρχείο και το στελνω σε ενα ftp η web-site η κάτι
τελος πάντων

Οταν θέλω να κανω ssh:
3. Διαβάζω το εκάστοτε IP
4. Κανω ssh
5. Το router προωθεί τη θύρα 22 στο εσωτερικό μηχάνημα. Γίνεται αυτό?
Το ρουτερ είναι το κλασσικό ασύρματο/ενσύρματο linksys (δεν έχω το
νούμερο μαζί μου, αν παίζει ρόλο μπορώ να το στείλω)... Το manual του
router δεν δείχνει κάτι τέτοιο...

Τα προβλήματα μου είναι στα σημεία 1 και 5.

Μπορεί να δουλέψει αυτή η μέθοδος? Υπάρχει μήπως άλλος/καλύτερος
τρόπος? (dyndns?  reverse ssh tunnels? και δεν συμμαζεύεται..)

Αν βοηθάει, μπορώ να συνδεθώ από το μηχάνημα αυτό σε ένα άλλο (εκτός
του όλου συστήματος, με στατική ΙΡ). Μήπως έτσι μπορώ μετά να
χρησιμοποιώ το άλλο μηχάνημα για να μπώ σε αυτό που με ενδιαφέρει?

Ευχαριστώ,

Κώστας

--
Constantinos Antoniou